Obchodné podmienky JustSend

v znení platnom od 1. októbra 2025

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

§ 1

  1. Tieto podmienky (ďalej len "Podmienky") stanovujú pravidlá a podmienky využívania služieb poskytovaných elektronicky spoločnosťou Digital Virgo Polska Sp. z o.o. (ďalej len "Digital Virgo"), so sídlom na rondo Ignacego Daszyńskiego 1, 00-843 Varšava , zapísanou v registri podnikateľov pod č. KRS 0001068391, identifikačné číslo NIP 527‑23‑17‑216, REGON 016750310, so základným imaním 500 000 PLN, e‑mail: help@justsend.sk. Služby poskytuje prostredníctvom webovej služby Justsend (definovanej nižšie) dostupnej na stránke www.justsend.sk.
  2. Tieto Podmienky sú uverejnené na webovej stránke služby.
  3. Každý Prijímateľ služby  je povinný oboznámiť sa s týmito Podmienkami a dodržiavať ich ustanovenia.

§ 2

Definície

Ak sa v texte objavujú nižšie uvedené výrazy, majú tento význam:

  • CSIRT – príslušný národný tím pre riešenie počítačových incidentov.
  • Poskytovateľ – dodávateľ SMS brány alebo  internetových alebo telekomunikačných služieb, s ktorým Digital Virgo spolupracuje pri poskytovaní služieb dostupných v Justsend.
  • Pracovný deň – každý deň okrem soboty, nedele a zákonom stanoveného sviatku alebo dňa pracovného pokoja.
  • Generovanie umelého prenosu – odosielanie alebo prijímanie správ alebo hlasových hovorov v telekomunikačnej sieti pomocou telekomunikačných zariadení alebo softvéru, ktorého cieľom nie je využitie telekomunikačnej služby, ale generovanie záznamov v bodoch prepojenia telekomunikačných sietí alebo v rámci zúčtovacích systémov.
  • Konto – individuálny profil Prijímateľa služby vytvorený v službe Justsend po Registrácii.
  • Operátor – subjekt, ktorý vykonáva podnikateľskú činnosť spočívajúcu v poskytovaní telekomunikačných sietí, súvisiacich služieb alebo mobilných telekomunikačných služieb.
  • Punkty (Body) – body kupované  Prijímateľom služby  na účely úhrady za odosielanie správ; nie sú elektronickými peniazmi a môžu sa použiť len podľa týchto Podmienok.
  • Predpisy proti zneužívaniu – právne predpisy uplatniteľné na predchádzanie zneužívaniu v elektronických komunikáciách a na boj proti nemu, vrátane generovania umelej prevádzky alebo prípadov smishingu, najmä zákon z 28. júla 2023 o boji proti zneužívaniu v elektronických komunikáciách.
  • Registrácia – zadanie identifikačných údajov Prijímateľa služby a vykonanie krokov potrebných na vytvorenie konta v Justsend.
  • GDPR – Nariadenie (EÚ) 2016/679 o ochrane osobných údajov.
  • Služba Justsend/Služba – systém určený na odosielanie správ zo strany Prijímateľa služby vybranému Koncovému používateľovi, ako aj na prijímanie SMS správ zasielaných Koncovým používateľom Prijímateľovi služby.
  • Smishing – odosielanie SMS správy, v ktorej sa odosielateľ vydáva za iný subjekt s cieľom prinútiť príjemcu k určitej činnosti; najmä k poskytnutiu osobných údajov, prevodu majetku za nevýhodných podmienok, otvoreniu webovej stránky, iniciovaniu hlasového hovoru alebo inštalácii softvéru.
  • Stránka Služby – webová stránka https://justsend.sk, na ktorej je Služba dostupná.
  • Strana/Strany – podľa kontextu Digital Virgo alebo Prijímateľ služby.
  • Zmluva – zmluva o poskytovaní elektronických služieb dostupných v službe Justsend, uzavretá medzi Prijímateľom služby a Digital Virgo; podmienky upravujú tieto Podmienky a Zmluva o spracovaní osobných údajov.
  • Zmluva o spracovaní osobných údajov – zmluva, na základe ktorej Prijímateľ služby zveruje Digital Virgo spracovanie osobných údajov v rozsahu a na účel nevyhnutný na poskytovanie služieb dostupných v Službe, ako je opísané v § 19 Podmienok.
  • Prijímateľ služby – fyzická osoba - podnikateľ, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej právnu subjektivitu priznáva osobitný zákon, konajúca vo vlastnom mene pri výkone podnikateľskej alebo odbornej činnosti, ktorá uzavrela Zmluvu so spoločnosťou Digital Virgo. Ak ide fyzickú osobu – podnikateľa Zmluvu je možné uzatvoriť výlučne na účely priamo súvisiace s jeho podnikateľskou činnosťou.
  • Používateľ – fyzická osoba, ktorú Prijímateľ služby poveril, aby sa prihlásila a využívala služby dostupné v Službe v mene Prijímateľa služby (vrátane prípadov, keď je Prijímateľ služby fyzickou osobou – podnikateľom).
  • Koncový používateľ – adresát, ktorému je Správa určená.
  • Správa – SMS správa alebo VMS správa vytvorená Používateľom na jej odoslanie Koncovému používateľovi prostredníctvom Služby Justsend alebo SMS správa prijatá a spracovaná prostredníctvom Služby.
  • SMS Správa / SMS – krátka textová správa prenášaná prostredníctvom mobilnej siete.
  • VMS Správa - textová správa konvertovaná na hlasovú správu a prenášaná prostredníctvom  mobilnej siete.
  • Odoslanie/Odoslanie správy – odoslanie SMS or VMS správy.

§ 3

  1. Služba Justsend poskytuje Prijímateľom služby možnosť samostatného odosielania správ na mobilné telefónne čísla (čísla MSISDN) určené Prijímateľmi služby, ktoré fungujú v sieťach operátorov dostupných v rámci Služby. Prijímatelia služby majú taktiež možnosť prijímať SMS Správy od Koncových používateľov a spravovať svoj účet a odosielanie správ.
  2. Služba Justsend funguje na základe technického riešenia, ktoré umožňuje Prijímateľom služby nezávisle odosielať Správy prostredníctvom výberu príjemcu, zadaním obsahu správy a iniciovania jej odoslania.
  3. Tieto Podmienky neoprávňujú Prijímateľa služby k voľnému používaniu názvov, ochranných známok, názvy internetových domén, URL adries ani iných identifikačných znakov Služby, s výnimkou prípadu, keď Digital Virgo poskytne výslovný písomný súhlas, alebo v prípade komunikácie obmedzenej na informovanie o využívaní Služby Justsend zo strany Prijímateľa služby.
  4. Prijímateľ služby je povinný samostatne zabezpečiť splnenie týchto minimálnych technických požiadaviek:
    • na používanie Služby: mať počítač alebo iné zariadenie s nainštalovaným softvérom umožňujúcim prehliadanie webových stránok (najmä Internet Explorer verzia 9, Firefox 4, Chrome 10), prístup k internetu,
    • na účely Registrácie, vytvorenia Konta a jeho používanie: mať aktívnu e-mailovú adresu a mobilné telefónne číslo aktívne v sieti niektorého z operátorov pôsobiacich na slovenskom trhu. Okrem toho, používanie Služby vyžaduje, aby boli povolené JavaScript, cookies, relácie (sessions).

Podmienky používania služby Justsend

§ 4

Registrácia Konta a uzavretie Zmluvy

  1. Na používanie Služby je potrebná predchádzajúca registrácia na webovej stránke Služby. V rámci registračného formulára je potrebné uviesť požadované údaje (vrátane osobných údajov), potvrdiť, že ste sa oboznámili s Podmienkami a akceptujete ich.
  2. Registrácia v Službe vyžaduje aj:
    • potvrdenie správnosti poskytnutých údajov kliknutím na odkaz zaslaný Digital Virgo na e‑mailovú adresu zadanú v registračnom formulári,
    • overenie telefónneho čísla uvedeného v registračnom formulári zadaním PIN kódu zaslaného na toto číslo.
  3. Samotná Registrácia neznamená uzavretie zmluvy. Zmluva sa uzatvára po dokončení Registrácie, ak sú splnené všetky tieto podmienky:
    •  predloženie týchto Podmienok podpísaných Prijímateľom služby (osobou alebo osobami oprávnenými na konanie za Prijímateľa služby) elektronickým podpisom alebo vlastnoručným podpisom spolu s pečiatkou Prijímateľa služby zaslaných e‑mailom na adresu help@justsend.sk z e‑mailovej adresy uvedenej v registračnom formulári. V prípade, že osoba oprávnená na zastupovanie nie je zapísaná v obchodnom alebo inom príslušnom registri ako osoba oprávnená konať v mene Prijímateľa služby, je potrebné zároveň zaslať platnú plnú moc podpísanú elektronickým podpisom alebo vlastnoručným podpisom Prijímateľa služby alebo osoby oprávnenej na zastupovanie Prijímateľa služby,  ktorá je zapísaná v príslušnom registri, spolu s pečiatkou spoločnosti.
    • pozitívna verifikácia totožnosti budúceho Prijímateľa služby – overenie sa vykoná najneskôr do 5 pracovných dní od Registrácie za predpokladu predloženia všetkých požadovaných dokumentov.
  4. Digital Virgo si vyhradzuje právo overiť údaje uvedené pri Registrácii, totožnosť Prijímateľa služby/ budúceho Prijímateľa služby, osôb oprávnených konať v jeho mene, Používateľa a ich právne postavenie. Ak overenie zlyhá, Konto zostane zablokované, až do momentu získania pozitívneho výsledku overenia, resp. Zmluva sa s budúcim Prijímateľom služby neuzavrie. Prijímateľ  služby / budúci prijímateľ služby je povinný poskytnúť všetky informácie alebo dokumenty požadované spoločnosťou Digital Virgo, ktoré sa týkajú identifikácie Prijímateľa služby / budúceho Prijímateľa služby, jeho zástupcov, Používateľov, ich právneho postavenia alebo podnikateľského statusu.
  5. Zmluvu môžu uzatvárať len podnikatelia. Podnikateľ – fyzická osoba môže zmluvu uzatvoriť len vtedy, ak to súvisí s jeho podnikateľskou činnosťou a má pre neho podnikateľský charakter.
  6. Digital Virgo si vyhradzuje právo odmietnuť opätovné uzavretie zmluvy alebo opätovnú Registráciu Prijímateľovi služby, ktorého Konto bolo predtým zablokované, zatvorené alebo vo vzťahu ku ktorému bolo poskytovanie služieb v rámci Služby pozastavené z dôvodov uvedených v týchto Podmienkach.
  7. Telefónne číslo a e‑mailová adresa zadané pri Registrácii budú považované za kontaktné údaje. Pokiaľ Prijímateľ služby neoznámi nové údaje, budú sa považovať za platné.
  8. Služba umožňuje pridávať ďalších používateľov Konta. Prijímateľ služby musí zabezpečiť, aby každý ďalší Používateľ bol oboznámený s týmito Podmienkami a súhlasil s ich dodržiavaním. Prijímateľ služby je zodpovedný za konanie alebo opomenutie konania Používateľov. Digital Virgo nenesie zodpovednosť za neoprávnené použitie prihlasovacích údajov z dôvodov, ktoré Digital Virgo nemôže ovplyvniť.
  9. Prijímateľ služby a všetci Používatelia nesmú poskytovať prihlasovacie údaje neoprávneným osobám a sú povinní udržiavať tieto v tajnosti a bezodkladne nahlásiť Digital Virgo stratu, krádež alebo neoprávnené získanie prihlasovacích údajov. Digital Virgo nenesie zodpovednosť za následky zneužitia prihlasovacích údajov, ktoré vznikli z dôvodov nezávislých od Digital Virgo.
  10. V prípade straty alebo zabudnutia hesla môže Používateľ využiť funkciu "Obnoviť heslo" na prihlasovacej stránke.
  11. Bez výslovného predchádzajúceho súhlasu Digital Virgo nie je Prijímateľ služby oprávnený previesť Konto na inú osobu ani udeliť prístup ďalším subjektom.

§ 5

Pravidlá pre odosielanie správ

  1. Odosielanie Správ sa vykonáva v čase od 8:00 do 22:00 hod. Vo výnimočných prípadoch je možné získať povolenie na odosielanie Správ 24 hodín denne – žiadosť spolu s odôvodnením sa podáva prostredníctvom kontaktného formulára po prihlásení do Konta alebo e‑mailom na adresu help@justsend.sk. Zamietnutie žiadosti neoprávňuje Prijímateľa služby uplatňovať voči Digital Virgo žiadne nároky.
  2. Odosielanie Správ sa realizuje v časoch zvolených Prijímateľom služby, s výhradou ustanovenia bodu 1 tohto článku vyššie a s prihliadnutím na aktuálne možnosti spoločnosti Digital Virgo (t. j. okrem iného so zreteľom na už predtým zadané požiadavky na odosielanie Správ od iných Prijímateľov služby, počet správ zahrnutých do jednej dávky odosielania, ako aj počet aktuálne dostupných SMS brán). Odoslanie Správy sa môže oneskoriť z dôvodov, ktoré sú mimo kontroly spoločnosti Digital Virgo, najmä, nie však výlučne z dôvodu dočasného obmedzenia priepustnosti systému, radenia požiadaviek v dôsledku predchádzajúcich objednávok, konania alebo opomenutia zo strany Poskytovateľov, či porúch alebo zlyhaní IT alebo telekomunikačnej sieti.
  3. Ak nie je možné v deň zadania objednávky vykonať odoslanie celej Správy alebo jej časti (t. j. správy so statusom "Neodoslané"), počet bodov, ktoré boli za takéto odoslanie odpísané, sa automaticky vráti na Konto Prijímateľa služby.
  4. Digital Virgo negarantuje doručenie Správy Koncovému používateľovi. Odosielanie Správ sa vykonáva bez ohľadu na aktuálne okolnosti, ktoré môžu znemožniť doručenie na strane Koncového používateľa alebo Operátora (napríklad vypnutý telefón, nedostupný signál, blokovanie prichádzajúcich správ, neexistujúce MSISDN číslo alebo plná schránka).
  5. Kritériá pre Odoslanie správy:

    a) Jednodielna SMS môže obsahovať najviac 160 znakov, alebo 70 znakov, ak používa písmená s diakritikou alebo iné špeciálne znaky.

     b) Viacdielna SMS (v rozsahu 2 až 7 častí) nesmie prekročiť 1 071 znakov bez diakritiky alebo 469 znakov s diakritikou. Počet častí sa vypočíta tak, že počet znakov sa vydelí číslom 153 pri správach bez špeciálnych znakov a/alebo diakritiky a číslom 67 pri správach so špeciálnymi znakmi a/alebo diakritikou, pričom výsledok sa zaokrúhli na celé číslo nahor.

    c) Jednodielna VMS (hlasovo konvertovaná) správa môže obsahovať najviac 160 znakov.

    d) Viacdielna VMS správa ( v rozsahu 2-3 častí) nesmie prekročiť 459 znakov; počet častí sa vypočíta tak, že počet znakov sa vydelí číslom 153, pričom výsledok sa zaokrúhli na celé číslo nahor.

    e) Špeciálne znaky – znaky, ktoré nie sú zahrnuté v nasledujúcom zozname:
    @ £ $ ¥ e e u i ó ę 00A3_A{}\ [ ~]| / £ f f i l 3 E ! "# « %& ' ( ) *+ , - ./ :;< = >?0123456789ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz A ÓŃU§ia-z aó nua a medzera sa počítajú ako 2 znaky. Okrem toho znaky patriace do množiny: '|', 'A', '€','{','}','[',']', '\','~' sú kódované ako 2 znaky, kde znaky  A { } [] ~ \ | € a kláves Enter sa počítajú ako 2 znaky.

    f) Odosielanie musí byť v súlade s platnými zákonmi a pravidlami Operátorov či Poskytovateľov, ktoré chránia Koncových používateľov.

    g) Zakazuje sa používať v obsahu alebo hlavičke Správy slová, ktoré sú všeobecne považované za urážlivé, vulgárne, obscénne alebo hanlivé, ako aj chránené názvy či ochranné známky bez príslušného oprávnenia.

    h) Zakazuje sa uvádzať v obsahu alebo hlavičke Správy prémiové čísla (SMS, MMS, IVR) alebo iné telefónne čísla, ktoré by príjemcovi spôsobili dodatočné náklady (napr. infolinky).

    i) Nie je dovolené propagovať ani odkazovať na služby alebo produkty určené, v súlade s platnými právnymi predpismi, výlučne pre dospelých, na erotický alebo pornografický obsah, ako aj alkohol, tabak, lieky, zdravotnícke služby, zbrane, kontrolované látky (omamné, psychotropné látky, jedy a prekurzory), hazardné hry alebo charitatívne webové stránky, služby či kampane, ako aj služby alebo produkty s nimi súvisiace.

    j) Odosielanie Správ musí byť v súlade so všetkými ďalšími podmienkami pre reklamu, propagáciu a marketing stanovenými príslušnými platnými právnymi predpismi.

    k) Zakazuje sa odosielať marketingové alebo propagačné Správy na MSISDN čísla patriace do sietí Operátorov iných než tých, ktorí pôsobia na slovenskom trhu. 

    l) Zakazuje sa odosielať správy, ktoré podnecujú alebo propagujú nenávisť či neznášanlivosť z akýchkoľvek dôvodov, násilie, obťažovanie alebo iné činnosti, ktoré sú protiprávne podľa platných právnych predpisov.

    m) Zakázané sú správy alebo nadpisy, ktoré môžu príjemcov uviesť do omylu pre nepresnosť či nejednoznačnosť, alebo v nich vyvolať strach, úzkosť či pocit ohrozenia, alebo navodzovať dojem, že odosielateľom je iná známa osoba, ktorá nemá žiadnu súvislosť s menom / názvom Prijímateľa služby.

    n) Odosielanie Správ, ktoré predstavuje Generovanie umelého prenosu alebo Smishing je zakázané.

    o) Zakazuje sa posielať Správy, ktoré môžu byť podľa príslušných platných právnych predpisov klasifikované ako spam, vrátane Správ obsahujúcich obchodné informácie alebo priamy marketing bez udelenia predchádzajúceho súhlasu Koncového používateľa v súlade s platnými právnymi predpismi, alebo bez splnenia všetkých ďalších podmienok pre priamy marketing v zmysle príslušných platných právnych predpisov.

    p) Je zakázané posielať Správy, ktorých obsah či hlavička, porušujú tieto Podmienky, príslušné platné právne predpisy, dobré mravy alebo práva tretích osôb vrátane práv duševného vlastníctva či osobnostných práv.

  6. Prijímateľ služby berie na vedomie a súhlasí s tým, že hlavička aj obsah Správ budú automaticky filtrované s cieľom zabezpečiť súlad s ustanoveniami týchto Podmienok a platnými právnymi predpismi, najmä Predpismi proti zneužívaniu. Hlavička a obsah Správ, ktoré nebudú v súlade s týmito Podmienkami alebo platnými právnymi predpismi, budú zablokované. Prijímateľ služby zároveň berie na vedomie a súhlasí s tým, že blokovanie Správ v dôsledku automatického filtrovania bude podliehať overeniu zo strany spoločnosti Digital Virgo, pričom overenie bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 9:00 do 16:00 hod.

§ 6

Zúčtovanie

  1. Aby bolo možné odosielať Správy, musí Prijímateľ služby dobiť svoje Konto Bodmi, s prihliadnutím na ustanovenia bodu 2 nižšie.
  2. Po uzavretí Zmluvy dostane Prijímateľ služby balík bezplatných Bodov; počet Bodov získaných v rámci bezplatného balíka je viditeľný po prihlásení do Konta.
  3. Konto je možné dobiť Bodmi:

    (a) pred zadaním objednávky na odoslanie (bez určenia plánovaného počtu správ), alebo
    (b) po zadaní objednávky (pre konkrétny počet správ).

    Odoslanie sa vykoná len vtedy, ak je na Konte k dispozícii dostatočný počet Bodov alebo po úspešnom dobití.

  4. Body sa prevádzajú podľa nasledovného kurzu: jeden Bod sa rovná 0,01 EUR bez DPH.
  5. Body je možné pripísať na Konto prostredníctvom online platobného systému prevádzkovaného platobným operátorom dostupným na webovej stránke Justsend, v sume potrebnej na pripísanie konkrétneho počtu Bodov na Konto. Body je možné pripísať aj bankovým prevodom po vygenerovaní pro forma faktúry po prihlásení do účtu Prijímateľa služby. Spoločnosť Digital Virgo nezodpovedá za žiadne poplatky alebo náklady účtované Prijímateľovi služby jeho platobným operátorom alebo bankou ani za akékoľvek výpadky v prevádzke bankového systému alebo platobného operátora.
  6. Po pripísaní platby bude vystavená faktúra zaslaná na e‑mailovú adresu Prijímateľa služby uvedenú pri Registrácii; faktúra bude taktiež dostupná aj po prihlásení do Konta.
  7. Aktuálny počet Bodov dostupných na Konte a minimálna suma potrebná na dobitie Konta sú zobrazené po prihlásení do Konta.
  8. Pri odosielaní Správ sa Body na Konte odpočítavajú podľa cien platných v deň vykonania konkrétneho odoslania. Aktuálne sadzby vyjadrené v počte Bodov potrebných na odoslanie konkrétneho počtu Správ v daný deň sú dostupné po prihlásení sa do Konta.

    Každá Správa  v rámci Odosielania správ automaticky znižuje počet Bodov na Konte Prijímateľa služby bez ohľadu na to, či bola doručená Koncovému používateľovi (stav správy "doručená", "nedoručená" alebo "nepotvrdená").

§ 7

Povinnosti Prijímateľa služby

  1. Prijímateľ služby sa zaväzuje:

    a) dodržiavať tieto Podmienky a všetky relevantné platné právne predpisy, najmä zákony na ochranu Koncových používateľov, spotrebiteľov, hospodárskej súťaže, osobných údajov, poskytovania elektronických služieb a Predpisov proti zneužívaniu,

    b) negenerovať umelý prenos a nedopúšťať sa Smishingu,

    c) nepoužívať ako hlavičky názvy ani skratky, ako aj varianty týchto názvov a skratiek, ktoré sú vyhradené alebo používané verejnými subjektmi (ministerstvami, krajmi, mestami, a pod.) alebo ktoré môžu uviesť Koncového používateľa do omylu ohľadom pôvodu Správy od verejného subjektu,

    e) nezasielať akékoľvek obsahy bez predchádzajúceho súhlasu Koncových užívateľov, vrátane obsahov, ktoré by mohli byť považované za "spam" podľa príslušných platných právnych predpisov, a zabezpečiť, aby v každom prípade odosielania Správ na účely šírenia obchodných informácií vrátane priameho marketingu, mal Prijímateľ služby príslušný súhlas Koncových užívateľov, a uviesť jasný spôsob odhlásenia sa bez poplatku,

    f) zabezpečiť, aby obsah distribuovaný cez Službu neporušoval platné právne predpisy, dobré mravy ani práva Koncových používateľov alebo práva tretích osôb (vrátane práv duševného vlastníctva a osobnostných práv),

    g) zabezpečiť, že Správy budú bez vírusov, trójskych koní, červov a iného škodlivého softvéru, vrátane odkazov umožňujúcich stiahnutie škodlivého softvéru.

  2. Prijímateľ služby týmto vyhlasuje a zaručuje, že zasielanie správ sa vykonáva výlučne na MSISDN čísla Koncových používateľov, ktorí vyjadrili príslušný súhlas na túto komunikáciu podľa platných právnych predpisov, a že Prijímateľ služby disponuje takýmito súhlasmi.
  3. S ohľadom na špecifickú povahu služby Justsend, vrátane skutočnosti, že Digital Virgo je výlučne poskytovateľom technického riešenia a Prijímateľ služby vykonáva zasielanie správ nezávisle, nesie Prijímateľ služby výhradnú zodpovednosť za súlad Odosielania správ s platnými právnymi predpismi a dobrými mravmi, vrátane obsahu odosielaných správ a vykonávania Odosielania správ bez príslušného súhlasu Koncových používateľov, najmä súhlasu na zasielanie obchodných informácií, vrátane priameho marketingu. Prijímateľ služby je taktiež zodpovedný za akékoľvek porušenie práv Koncových používateľov alebo tretích strán, vrátane autorských práv, práv k obsahu, informáciám, údajom a iným prvkom podliehajúcim právnej ochrane, ktoré sú distribuované v odosielaných správach, alebo osobnostných práv tretích strán.
  4. V prípade zistenia alebo opodstatneného podozrenia, že Odosielanie správy (či už objednané, alebo vykonané) porušuje alebo môže porušovať platné právne predpisy, ustanovenia týchto Podmienok alebo dobré mravy, Digital Virgo si vyhradzuje právo zadržať Body nachádzajúce sa v Konte Prijímateľa služby na zabezpečenie prípadnej náhrady škody, pokút, sankcií alebo iných nákladov, ktoré môžu byť Digital Virgo uložené alebo priznané za uvedených podmienok, a použiť zadržané Body na pokrytie týchto nákladov.
  5. V prípade, že sa zistí, že Odosielanie správy (či už objednané, alebo vykonané) porušuje platné právne predpisy, ustanovenia týchto Podmienok alebo dobré mravy, Digital Virgo bude oprávnená požadovať od Prijímateľa služby zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 EUR za každý záznam objednaný na odoslanie alebo odoslaný v rámci daného Odosielania Správ prostredníctvom Služby, čo však nevylučuje právo Digital Virgo požadovať náhradu škody presahujúcu výšku zmluvnej pokuty podľa všeobecných platných právnych predpisov. Výška tejto zmluvnej pokuty prepočítaná na Body podľa výmenného kurzu uvedeného v § 6 ods. 4 týchto Podmienok môže znížiť počet Bodov, ktoré sú na účte daného Prijímateľa služby.
  6. V prípade, že Koncoví užívatelia, tretie osoby alebo iné oprávnené subjekty (vrátane Operátorov, Poskytovateľov alebo oprávnených orgánov) uplatnia nároky v dôsledku nesplnenia alebo nesprávneho splnenia povinností Prijímateľa služby vyplývajúcich z týchto Podmienok, ako aj nároky súvisiace s porušením týchto Podmienok, vrátane najmä nárokov týkajúcich sa odosielania Správ na účely šírenia obchodných informácií, vrátane priameho marketingu bez príslušného súhlasu, alebo týkajúcich sa obsahu Správ alebo platných právnych predpisov, sa Prijímateľ služby zaväzuje nastúpiť na miesto alebo vedľa Digital Virgo v akýchkoľvek konaniach týkajúcich sa týchto nárokov, vykonať všetky kroky na odvrátenie týchto nárokov, odškodniť spoločnosť Digital Virgo voči týmto nárokom, vrátane uspokojenia všetkých takýchto nárokov, regresných nárokov spoločnosti Digital Virgo a náhrady akýchkoľvek škôd, nákladov, pokút a odškodnení vzniknutých spoločnosti Digital Virgo, ako aj pokút uložených Operátormi alebo Poskytovateľmi (vrátane odškodnení presahujúcich zmluvnú pokutu).

§ 8

Blokovanie alebo zatvorenie konta, pozastavenie poskytovania služieb

  1. Digital Virgo môže zablokovať alebo zrušiť Konto Prijímateľa služby a pozastaviť služby v nasledovných prípadoch:

    a) ak bolo zistené alebo existuje dôvodné podozrenie z porušenia alebo možného porušenia platných právnych predpisov, najmä Predpisov proti zneužívaniu, týchto Podmienok, alebo dobrých mravov zo strany Prijímateľa služby;

    b) ak bolo zistené, alebo existuje dôvodné podozrenie, že Prijímateľ služby pri Registrácii uviedol nepravdivé údaje,

    c) ak bolo zistené alebo existuje dôvodné podozrenie, že konanie alebo opomenutie Prijímateľa služby poškodzuje alebo môže poškodiť záujmy alebo dobrú povesť Digital Virgo,

    d) ak Prijímateľ služby využíva alebo existuje podozrenie na použitie technických riešení, ktoré umožňujú obchádzať platobné pravidlá pre SMS správy odosielané prostredníctvom Služby,

    e) na základe požiadavky oprávnených orgánov, Operátorov alebo Poskytovateľov;

    f) ak bolo začaté súdne, trestné či správne konanie v súvislosti s konaním alebo opomenutím Prijímateľa služby v rámci Služby.

  2. Digital Virgo si vyhradzuje právo zablokovať Konto alebo pozastaviť služby, ak má podozrenie, že prihlasovacie údaje (používateľské meno a heslo) používa neoprávnená osoba – najmä pri opakovanom zadávaní nesprávneho hesla.
  3. Pri podozrení z porušenie Podmienok alebo právnych predpisov, alebo v prípade odôvodneného podozrenia z incidentu ohrozujúceho bezpečnosť Služby, môže Digital Virgo dočasne zablokovať prístup k Službe alebo pozastaviť poskytovanie služieb.
  4. Prijímateľ služby týmto berie na vedomie a súhlasí s tým, že v prípade zablokovania alebo zrušenia Konta môže byť Digital Virgo, na základe žiadosti príslušných orgánov alebo Operátorov, povinné poskytnúť informácie o použitých prihlasovacích údajoch a dokumentoch využitých pri Registrácii daného Konta.  
  5. Prijímateľ služby bude informovaný o zablokovaní alebo zrušení Konta, ako aj o pozastavení poskytovania Služieb v prípadoch uvedených vyššie, a pokiaľ je to možné, aj o dôvodoch takýchto opatrení, na e-mailovú adresu poskytnutú pri Registrácii Konta.
  6. Ak Používateľ neodosiela žiadne správy počas 24 po sebe nasledujúcich účtovných období (kalendárnych mesiacov), môže spoločnosť Digital Virgo začať znižovať počet Bodov na jeho Konte o ekvivalent mesačného poplatku za vedenie účtu vo výške 25 € brutto (v súlade s výmenným kurzom uvedeným v § 6 ods. 4 Podmienok). Ak na Konte nie sú žiadne Body, môže spoločnosť Digital Virgo Konto zrušiť. Prijímateľ služby bude vopred informovaný e-mailom o začatí znižovania počtu Bodov o ekvivalent mesačného poplatku vyjadreného v Bodoch, alebo o zrušení Konta v prípade nedostatku Bodov, ak v Službe nebude vykonané žiadne odoslanie Správ počas nasledujúcich 60 dní, počítaných od dátumu odoslania e-mailu. Body budú znížené o ekvivalent predplatného vopred do tretieho pracovného dňa mesiaca, podľa toho, čo nastane skôr, po vyčerpaní Bodov na Konte alebo po odoslaní SMS správy. Ak sa Body na Konte Prijímateľa služby vyčerpajú, môže spoločnosť Digital Virgo Konto uzavrieť, o čom bude Prijímateľ služby informovaný v samostatnom e-maile.
  7. V prípade zablokovania alebo zrušenia Konta Prijímateľa služby, ako aj pozastavenia poskytovania služieb z dôvodov uvedených v odseku 1 vyššie, si spoločnosť Digital Virgo vyhradzuje právo zadržať Body na účte Prijímateľa služby na zabezpečenie prípadnej náhrady škody, pokút, sankcií alebo iných nákladov, ktoré môžu byť spoločnosti Digital Virgo uložené alebo priznané v dôsledku týchto okolností. Suma zodpovedajúca zadržaným Bodom (v súlade s výmenným kurzom uvedeným v § 6 ods. 4 Podmienok) bude vyplatená Prijímateľovi služby okamžite po objasnení záležitosti a/alebo odstránení porušení.
  8. V prípade zablokovania alebo zrušenia Konta na webovej stránke z dôvodov uvedených v odseku 1 vyššie, si spoločnosť Digital Virgo vyhradzuje právo odstrániť obsah správ príslušného Prijímateľa služby, s výnimkou tých, ktoré súvisia s dôvodom zablokovania alebo zrušenia účtu.
  9. V rozsahu povolenom všeobecne platnými právnymi predpismi spoločnosť Digital Virgo nezodpovedá za akúkoľvek škodu vzniknutú Prijímateľovi služby v súvislosti s alebo v dôsledku zablokovania či zrušenia Konta Prijímateľa služby spoločnosťou Digital Virgo, ani v súvislosti s alebo v dôsledku pozastavenia poskytovania služieb v Službe z dôvodov uvedených v tomto odseku.

§ 9

Prerušenia prevádzky služby

  1. Digital Virgo je oprávnená dočasne prerušiť prístup k Službe v týchto prípadoch:

    a) výpadky prenosu, chybný prenos, oneskorenia alebo prerušenia poskytovania služieb z príčin nezávislých od Digital Virgo (napr. vyššia moc, konanie alebo opomenutie Poskytovateľov či Operátorov a iných dôvodov brániacich riadnemu fungovaniu Služby),

    b) technické poruchy alebo havárie,

    c) technické prestávky (napr. na údržbu, aktualizáciu softvéru alebo modernizáciu Služby),

    d) situácie mimoriadne ohrozujúce bezpečnosť alebo stabilitu Služby;

    Ak je prerušenie možné predvídať, Digital Virgo o ňom informuje Prijímateľa služby.

  2. Digital Virgo nezodpovedá za nedostupnosť Služby Justsend vo vyššie uvedených prípadoch.
  3. V rozsahu povolenom platnými právnymi predpismi Digital Virgo nezodpovedá za akékoľvek škody spôsobené Prijímateľovi služby v dôsledku straty údajov alebo oneskorenia pri prijímaní či odosielaní informácií zapríčineného nedostatkom prenosu, chybným prenosom, oneskoreniami alebo prerušením poskytovania služieb mimo kontroly Digital Virgo, najmä z dôvodu vyššej moci (vojna, výbuchy, hurikány, požiare, povodne, zemetrasenia, štrajky, výpadky internetu alebo elektrickej energie), ako aj z dôvodov priamo súvisiacich s právami alebo konaním či opomenutím Operátorov alebo Poskytovateľov.

§ 10

Ukončenie používania služby

  1. Prijímateľ služby môže kedykoľvek ukončiť používanie Služby, a tým ukončiť Zmluvu s okamžitou platnosťou, s výhradou podľa nasledujúcej vety tohto bodu. V prípade, že bola v deň ukončenia používania Služby zadaná objednávka na Odoslanie správy, ukončenie používania Služby nadobudne účinnosť na konci dňa, v ktorom bola vykonaná posledná objednávka na Odoslanie správy.

    Oznámenie o ukončení Zmluvy musí byť zaslané prostredníctvom e-mailu s potvrdením o doručení (e-mail odoslaný z e-mailovej adresy Prijímateľa služby uvedenej v registračnom formulári) na adresu help@justsend.sk z e-mailovej adresy uvedenej pri Registrácii. Správa musí obsahovať identifikačné údaje Prijímateľa služby.

  2. Po prijatí oznámenia o ukončení bude prístup k Službe zablokovaný v prvý nasledujúci pracovný deň. Prijímateľ služby má nárok na vrátenie hodnoty nevyužitých Bodov (s výnimkou bodov z bezplatného balíka) podľa prepočtu uvedeného v § 6 ods. 4. Žiadosť o vrátenie musí byť podaná do 90 dní odo dňa oznámenia o ukončení z e-mailovej adresy Prijímateľa služby uvedenej v registračnom formulári na adresu help@justsend.sk. Vrátenie bude uskutočnené do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti o vrátenie spoločnosti Digital Virgo. Ak Prijímateľ služby nepožiada o vrátenie v lehote stanovenej v tomto odseku, Body na Konte po uplynutí uvedenej lehoty 90 dní odo dňa oznámenia o ukončení prepadnú.
  3. Digital Virgo si vyhradzuje právo okamžite ukončiť poskytovanie Služby v prípadoch mimo jej kontroly (najmä vyššej moci alebo rozhodnutí príslušných orgánov, právneho alebo faktického konania Operátorov alebo Poskytovateľov), o čom bude Prijímateľa služby informovať.
  4. Ďalej si spoločnosť Digital Virgo vyhradzuje právo ukončiť prevádzku Služby so 7-dňovou výpovednou lehotou doručenou v elektronickej forme (e-mail zaslaný na e-mailovú adresu Prijímateľa služby uvedenú v registračnom formulári).
  5. V prípadoch uvedených v odsekoch 2 a 3 vyššie má Prijímateľ služby nárok na vrátenie hodnoty nevyužitých Bodov (s výnimkou Bodov z bezplatného balíka) na Konte Prijímateľa služby podľa konverzného kurzu stanoveného v § 6(4) týchto Podmienok. Žiadosť o vrátenie musí byť podaná do 90 dní odo dňa ukončenia Služby z e-mailovej adresy Prijímateľa služby uvedenej v registračnom formulári na adresu help@justsend.sk. Vrátenie bude uskutočnené do 30 dní odo dňa podania žiadosti o vrátenie spoločnosti Digital Virgo. Ak Prijímateľ služby nepožiada o vrátenie v lehote stanovenej v tomto odseku, Body na Konte Prijímateľa služby prepadnú po uplynutí vyššie uvedenej 90-dňovej lehoty.
  6. Vrátenia uvedené v tomto bode budú uskutočnené na ten istý bankový účet, z ktorého bolo dobitie vykonané, alebo prostredníctvom online platobného systému platobného operátora, prostredníctvom ktorého bolo dobitie vykonané. Ak dôjde k zmene bankového účtu, z ktorého bolo dobitie vykonané, je Prijímateľ služby povinný oznámiť túto zmenu spoločnosti Digital Virgo prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu: help@justsend.sk z e-mailovej adresy Prijímateľa služby uvedenej pri Registrácii.
  7. Spoločnosť Digital Virgo nezodpovedá za nevrátenie platby z dôvodov mimo jej kontroly (napr. nesprávne číslo účtu).
  8. V prípadoch uvedených v Podmienkach môže spoločnosť Digital Virgo zrušiť účet Prijímateľa služby; takéto zrušenie sa bude považovať za ukončenie Zmluvy.

§ 11

Prevencia a boj proti zneužívaniu

V súvislosti s plnením svojich povinností alebo uplatňovaním svojich práv podľa platných právnych predpisov, vrátane Predpisov proti zneužívaniu, sa spoločnosť Digital Virgo zaväzuje prijať vhodné a  primerané opatrenia na predchádzanie a potláčanie zneužívania v elektronickej komunikácii a na boj proti nemu, najmä na zamedzenie Generovaniu umelého prenosu a Smishingu (podvodným SMS správam).

§ 12

Prijímateľ služby berie na vedomie a akceptuje, že v prípade ak v deň vykonania alebo objednania Odoslania správ bude akákoľvek SMS správa z daného Odoslania správ obsahovať obsah, ktorý je alebo môže byť považovaný za Smishing, Digital Virgo môže byť v súlade s platnými právnymi predpismi, v závislosti od konkrétneho prípadu povinná alebo oprávnená zablokovať vykonanie takéhoto Odoslania správ.

§ 13

Prijímateľ služby berie na vedomie a akceptuje, že Služba nemusí umožniť zadanie objednávky na Odoslanie správ, ak sa má v rámci Odoslania správ použiť názov alebo skratka, ktorá je vyhradená alebo používaná verejným subjektom, alebo ktorá môže uviesť Koncového používateľa do omylu, pokiaľ ide o pôvod správy od verejného subjektu.

§ 14

Digital Virgo môže byť v súlade s platnými právnymi predpismi povinná zaznamenávať informácie týkajúce sa služieb, ktoré neboli vykonané  v prípadoch uvedených v § 12 a § 13 vyššie, vrátane obsahu Správy, a tieto údaje uchovávať po dobu 12 mesiacov od dňa, kedy mala byť Odoslanie vykonané, alebo v prípade vzniku sporu v tejto veci, po dobu nevyhnutnú na jeho vyriešenie.

§ 15

Prijímateľ služby berie na vedomie, že nezávisle od spoločnosti Digital Virgo budú Operátori alebo Poskytovatelia, v súvislosti s plnením svojich povinností alebo uplatňovaním svojich práv podľa platných právnych predpisov, vrátane Predpisov proti zneužívaniu taktiež zavádzať opodstatnené a primerané opatrenia na predchádzanie a potláčanie zneužívania v elektronickej komunikácii. V uvedených prípadoch, poplatok za každú Správu odoslanú prostredníctvom Služby zníži počet Bodov dostupných na Konte Prijímateľa služby.

§ 16

Digital Virgo nenesie zodpovednosť za plnenie povinností a výkon práv podľa § 12, § 13 a § 15; výkon týchto povinností a práv nie je porušením Zmluvy.

§ 17

Technické otázky

Prijímatelia služby môžu klásť otázky a nahlasovať technické problémy prostredníctvom kontaktného formulára dostupného po prihlásení do Konta alebo prostredníctvom e-mailu: support@justsend.sk.

§ 18

Reklamácie

  1. Používateľ môže podať sťažnosť / reklamáciu týkajúcu sa fungovania služby do 30 dní od udalosti, ktorá je dôvodom sťažnosti, a to:
    • vyplnením reklamačného formulára po prihlásení; alebo
    •  zaslaním reklamácie na e-mailovú adresu: help@justsend.sk
  2. Na uľahčenie identifikácie Prijímateľa služby a nahlásených problémov by reklamácia mala obsahovať: kontaktné údaje Prijímateľa služby a jeho identifikáciu ako užívateľa služby Justsend (napríklad meno a priezvisko alebo úplný názov, telefónne číslo či e-mailovú adresu), opis problému, a pokiaľ je to možné, dátum jeho výskytu alebo uvedenie námietok a okolností súvisiacich s predmetom reklamácie.
  3. Digital Virgo vybaví reklamáciu do 30 dní od jej prijatia.

§ 19

Spracovanie osobných údajov

  1. Tento paragraf predstavuje zmluvu o spracovaní osobných údajov medzi Prijímateľom služby a Digital Virgo.
  2. Prijímateľ služby týmto poveruje spoločnosť Digital Virgo spracúvaním osobných údajov uvedených v ods. 4 nižšie, v rozsahu a na účel stanovený v tomto paragrafe.
  3. Prijímateľ služby týmto vyhlasuje a zaručuje, že v súvislosti s osobnými údajmi zverenými na spracúvanie, uvedenými v ods. 4 nižšie:

    a) splnil podmienky zákonnosti spracúvania osobných údajov stanovené v nariadení GDPR a príslušných vnútroštátnych právnych predpisoch o ochrane osobných údajov;

    b) je prevádzkovateľom osobných údajov uvedených v bode 4 nižšie alebo subjektom, ktorý na základe príslušného súhlasu tieto osobné údaje spracúva v mene prevádzkovateľa.

  4. Osobné údaje zverené spoločnosti Digital Virgo na spracovanie zahŕňajú všetky údaje nevyhnutné na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom Zmluvy, na vybavovanie reklamácií, otázok a žiadostí prijatých od Koncových používateľov, Operátorov alebo štátnych orgánov (príslušného dozorného orgánu, orgánov ochrany spotrebiteľa, polície, prokuratúry a pod.), ako aj na odhaľovanie a predchádzanie zneužitiam súvisiacim so službami využívajúcimi siete Operátorov. Medzi tieto údaje patria: telefónne číslo koncového používateľa (MSISDN),  údaje obsiahnuté v textoch odoslaných SMS správ, v prípade reklamácií, otázok a žiadostí: meno a priezvisko, telefónne číslo, e‑mailová adresa, kontaktné údaje a ďalšie údaje uvedené v reklamácii, otázke alebo žiadosti.
  5. Spracovanie zverených osobných údajov sa bude týkať týchto kategórií osôb: Koncoví používatelia, osoby podávajúce reklamácie týkajúce sa Odosielania správ.
  6. Zverené osobné údaje predstavujú štandardné údaje v zmysle článku 6 GDPR. Nezahŕňajú osobitné kategórie osobných údajov podľa článku 9 GDPR, ani údaje podľa článku 10 GDPR (napr. o trestných činoch alebo priestupkoch).
  7. Osobné údaje zverené spoločnosti Digital Virgo budú spracúvané výlučne za účelom riadneho poskytovania služieb, na ktoré sa vzťahujú tieto Podmienky (Zmluva), vybavovania reklamácií, na účely vybavovania sťažností/ otázok/ žiadostí od Koncových používateľov, Operátorov alebo štátnych orgánov (vrátane priameho odpovedania alebo sprostredkovania odpovedí týmto subjektom), ako aj na účely účinného odhaľovania a predchádzania zneužitiam v súvislosti so službami využívajúcimi siete Operátorov — buď samostatne, alebo v spolupráci s Používateľom alebo Operátormi.
  8. Osobné údaje budú spracúvané po dobu nevyhnutnú na plnenie Zmluvy, vybavenie reklamácií, alebo počas inej doby stanovenej všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  9. Digital Virgo bude spracúvať osobné údaje buď v papierovej alebo elektronickej forme pomocou informačných systémov.
  10. Digital Virgo vyhlasuje a zaručuje, že má odborné znalosti, zdroje primerané technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie súladu spracúvania s požiadavkami GDPR a na ochranu práv dotknutých osôb, ktorých údaje budú spracúvané.
  11. Digital Virgo bude spracúvať zverené údaje v súlade s týmto paragrafom, ako aj v súlade s GDPR a ďalšími platnými právnymi predpismi, výlučne na zdokumentovaný pokyn Prijímateľa služby, pričom sa za takýto pokyn považujú aj služby zadané na základe tejto Zmluvy a pokyny zaslané elektronicky.
  12. Digital Virgo zabezpečí bezpečnosť spracúvania osobných údajov v súlade s článkom 32 GDPR, pričom zohľadní technologické znalosti, náklady na implementáciu, povahu, rozsah, kontext a účel spracúvania, ako aj riziká pre práva a slobody dotknutých osôb.
  13. V rozsahu svojich ekonomických a technických možností bude Digital Virgo nápomocný Prijímateľovi služby prostredníctvom primeraných technických a organizačných opatrení pri vybavovaní žiadostí dotknutých osôb podľa kapitoly III GDPR (napr. právo na prístup, opravu, výmaz atď.).
  14. Digital Virgo, s ohľadom na povahu spracúvania a dostupné informácie (s výhradou dôvernosti alebo právneho obmedzenia), bude nápomocná Prijímateľovi služby pri plnení jeho povinností podľa článkov 32 až 36 GDPR (napr. bezpečnosť spracúvania, posúdenia vplyvu na ochranu údajov, konzultácie s úradmi).
  15. Digital Virgo poskytne Prijímateľovi služby všetky dostupné informácie na preukázanie súladu s GDPR.
  16. Digital Virgo bezodkladne po zistení narušenia bezpečnosti osobných údajov, najneskôr však do 48 hodín od zistenia takého narušenia, informuje Prijímateľa služby. Toto oznámenie musí obsahovať minimálne údaje podľa čl. 33 ods. 3 GDPR. Ak nie je možné všetky informácie poskytnúť naraz, Digital Virgo ich poskytne postupne bez zbytočného odkladu.
  17. Digital Virgo umožní Prijímateľovi služby alebo ním poverenému audítorovi vykonávať audity a bude k nim prispievaťPrijímateľ služby musí oznámiť zámer vykonať audit minimálne 7 pracovných dní vopred. Prijímateľ služby  má právo na jeden audit za kalendárny rok, pokiaľ to nie je nevyhnutné na objasnenie potvrdeného narušenia ochrany osobných údajov alebo ak to nariadil príslušný orgán na ochranu osobných údajov. Audit sa vykonáva v pracovných dňoch, počas pracovnej doby spoločnosti Digital Virgo (t.j. v čase od 8:00 do 16:00), a takým spôsobom, aby to nepriaznivo neovplyvnilo prevádzku spoločnosti Digital Virgo. Audit nesmie porušovať práva ostatných partnerov spoločnosti Digital Virgo  (najmä pokiaľ ide o bezpečnosť, integritu, dôvernosť údajov alebo obchodné tajomstvo). Prijímateľ služby zodpovedá za to, aby audítori boli viazaní mlčanlivosťou, ak to nevyžaduje zákon. Audit prebieha na náklady Prijímateľa služby.
  18. Digital Virgo zabezpečí, aby všetky osoby konajúce v jej mene, ktoré majú prístup k osobným údajom, boli zaviazané k mlčanlivosti o týchto údajoch.
  19. Ak má Digital Virgo pochybnosti o súlade pokynov Prijímateľa služby uvedených v bode 11 s GDPR alebo ďalšími právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov, bez zbytočného odkladu informuje Prijímateľa služby o zistených pochybnostiach.
  20. Prijímateľ služby bude spolupracovať s Digital Virgo pri plnení povinností stanovených v tomto paragrafe, poskytovať vysvetlenia v prípade pochybností o pokynoch vydaných podľa bodu 11 tohto paragrafu, ako aj plniť si svoje povinnosti vyplývajúce z GDPR a iných všeobecne záväzných právnych predpisov.
  21. Prijímateľ služby týmto súhlasí s ďalším zverením spracúvania osobných údajov zo strany Digital Virgo subjektom, ktoré Digital Virgo poskytujú služby alebo s ňou spolupracujú pri poskytovaní služieb v rámci Služby, a to najmä: poskytovateľom e‑mailových služieb, cloudových služieb, technickým dodávateľom alebo subjektom zabezpečujúcim vybavovanie reklamácií.
  22. Za subjekty podľa bodu 21 sa nepovažujú fyzické osoby, a v prípade, že je to podľa platných právnych predpisov prípustné aj tzv. samostatne zárobkovo činné osoby (SZČO), ktoré spolupracujú s Digital Virgo na základe akéhokoľvek občianskoprávneho zmluvného vzťahu. Digital Virgo zaručuje, že tieto osoby spolupracujú výlučne na základe prostriedkov a technických riešení poskytovaných Digital Virgo (napr. informačné systémy, počítačové vybavenie) a že tieto činnosti vykonávajú osobne. Osoby boli vyškolené v oblasti ochrany osobných údajov podľa platných predpisov a interných štandardov Digital Virgo a sú zaviazané k mlčanlivosti o osobných údajoch, ku ktorým získajú prístup počas spolupráce, ako aj o spôsoboch ich zabezpečenia. Ich účasť na spracúvaní je podmienená udelením súhlasu zo strany Digital Virgo.
  23. Prijímateľ služby berie na vedomie, že pri poskytovaní služieb Digital Virgo spolupracuje aj s Operátormi, ktorí sú v súvislosti s osobnými údajmi vo forme telefónnych čísel (MSISDN) samostatnými prevádzkovateľmi.
  24. S výhradou ustanovenia bodu 25. nižšie sa prenos zverených osobných údajov do tretej krajiny môže uskutočniť len na písomný pokyn Prijímateľa služby, pokiaľ takýto prenos nevyplýva z povinnosti podľa práva EÚ alebo práva členského štátu, ktorému podlieha Digital Virgo.
  25. Pri objednávaní Správ, ktoré majú byť zaslané na čísla MSISDN patriace Operátorom pôsobiacim v Spojenom kráľovstve, Prijímateľ služby berie na vedomie a akceptuje, že spoločnosť Digital Virgo môže preniesť osobné údaje Koncových používateľov k Poskytovateľom alebo Operátorom pôsobiacim na území Spojeného kráľovstva. Prenos osobných údajov do Spojeného kráľovstva sa bude zakladať na príslušnom rozhodnutí Európskej komisie o primeranej ochrane osobných údajov a jeho možných predĺženiach (v súčasnosti na rozhodnutí Európskej komisie z 28. júna 2021 a rozhodnutí o jeho predĺžení do 27. decembra 2025). V prípade straty statusu primeranosti podľa rozhodnutia Komisie spoločnosť Digital Virgo a Prijímateľ služby podniknú kroky na zavedenie vhodných alternatívnych záruk.
  26. Po ukončení tejto Zmluvy Digital Virgo vymaže alebo anonymizuje zverené osobné údaje a odstráni všetky ich kópie, pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neukladajú Prijímateľovi služby povinnosť ich ďalšieho uchovávania (napr. na účely daňového vysporiadania). Ak z technických dôvodov nie je možné údaje alebo ich kópie úplne vymazať, Digital Virgo ich vymaže čo najskôr, pričom zabezpečí ich dôvernosť a prestane ich aktívne spracúvať.
  27. Kontakt v záležitostiach týkajúcich sa spracúvania zverených osobných údajov: Na strane Prijímateľa služby: e‑mailová adresa uvedená pri Registrácii,
    Na strane Digital Virgo: help@justsend.sk alebo kontaktný formulár po prihlásení do Služby.

§ 20

Klauzula "compliance"

Zmluvné strany sa zaväzujú zakázať akékoľvek praktiky, v akejkoľvek forme, ktoré by mohli byť považované za trestný čin korupcie a/alebo ovplyvňovania verejných činiteľov v zmysle príslušných protikorupčných právnych predpisov v mieste plnenia tejto Zmluvy. Každá zo Zmluvných strán zaručuje, že ani ona samotná, ani žiadny z jej členov predstavenstva, riaditeľov alebo vedúcich pracovníkov nepodlieha žiadnym národným alebo medzinárodným obchodným sankciám ani embargám ("Sankcie"). V prípade, že sa ktorákoľvek zo strán dozvie, že plnenie akéhokoľvek záväzku vyplývajúceho z tejto Zmluvy je alebo by mohlo byť v rozpore s protikorupčnými predpismi alebo zakázané na základe Sankcií, táto strana bude oprávnená okamžite pozastaviť a/alebo ukončiť Zmluvu z dôvodu jej porušenia.

§ 21

Záverečné ustanovenia

  1. Digital Virgo má právo meniť tieto Podmienky v nasledujúcich prípadoch:

    a) zmena vlastností alebo funkcií Služby alebo zavedenie nových či doplnkových vlastností alebo funkcií súvisiacich s rozvojom funkcionality Služby, technickým alebo technologickým pokrokom, alebo s cieľom zlepšiť fungovanie Služby, zabezpečiť bezpečné používanie Služby alebo zabrániť používaniu Služby spôsobom, ktorý je v rozpore s platnými právnymi predpismi, týmito Podmienkami alebo dobrými mravmi,

    b) zmena platných právnych predpisov, ktorá má vplyv na Službu alebo obsah týchto Podmienok;

    c) splnenie povinnosti vyplývajúcej z právoplatného rozhodnutia súdu alebo iného orgánu verejnej správy, ako aj rozhodnutia, výkladu alebo usmernenia príslušného orgánu verejnej správy.

  2. Zmena týchto Podmienok nadobúda účinnosť 14 dní po zverejnení nového znenia Podmienok na webovej stránke Služby. Prijímatelia služby budú o zmenách Podmienok informovaní e-mailom zaslaným na e-mailovú adresu uvedenú v registračnom formulári minimálne 7 dní vopred. V prípade nesúhlasu s novým znením Podmienok by mal Prijímateľ služby okamžite prestať využívať Službu a vypovedať Zmluvu, pričom vyhlásenie o vypovedaní Zmluvy by malo  byť zaslané na e-mailovú adresu: help@justsend.sk s potvrdením o doručení z e-mailovej adresy uvedenej v registračnom formulári.
  3. Podmienky, Zmluva a všetky ostatné dokumenty vzťahujúce sa na služby poskytované prostredníctvom služby Justsend sa riadia poľským právom a budú sa vykladať v súlade s týmto právom.
  4. Všetky spory, ktoré sa Digital Virgo a Prijímateľom služby nepodarí vyriešiť rokovaniami, budú riešené príslušným súdom podľa sídla Digital Virgo.