v znení platnom od 1. októbra 2025
Definície
Ak sa v texte objavujú nižšie uvedené výrazy, majú tento význam:
Registrácia Konta a uzavretie Zmluvy
Pravidlá pre odosielanie správ
a) Jednodielna SMS môže obsahovať najviac 160 znakov, alebo 70 znakov, ak používa písmená s diakritikou alebo iné špeciálne znaky.
b) Viacdielna SMS (v rozsahu 2 až 7 častí) nesmie prekročiť 1 071 znakov bez diakritiky alebo 469 znakov s diakritikou. Počet častí sa vypočíta tak, že počet znakov sa vydelí číslom 153 pri správach bez špeciálnych znakov a/alebo diakritiky a číslom 67 pri správach so špeciálnymi znakmi a/alebo diakritikou, pričom výsledok sa zaokrúhli na celé číslo nahor.
c) Jednodielna VMS (hlasovo konvertovaná) správa môže obsahovať najviac 160 znakov.
d) Viacdielna VMS správa ( v rozsahu 2-3 častí) nesmie prekročiť 459 znakov; počet častí sa vypočíta tak, že počet znakov sa vydelí číslom 153, pričom výsledok sa zaokrúhli na celé číslo nahor.
e) Špeciálne znaky – znaky, ktoré nie sú zahrnuté v nasledujúcom zozname:
@ £ $ ¥ e e u i ó ę 00A3_A{}\ [ ~]| / £ f f i l 3 E ! "# « %& ' ( ) *+ , - ./ :;< = >?0123456789ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz A ÓŃU§ia-z aó nua a medzera sa počítajú ako 2 znaky. Okrem toho znaky patriace do množiny: '|', 'A', '€','{','}','[',']', '\','~' sú kódované ako 2 znaky, kde znaky A { } [] ~ \ | € a kláves Enter sa počítajú ako 2 znaky.
f) Odosielanie musí byť v súlade s platnými zákonmi a pravidlami Operátorov či Poskytovateľov, ktoré chránia Koncových používateľov.
g) Zakazuje sa používať v obsahu alebo hlavičke Správy slová, ktoré sú všeobecne považované za urážlivé, vulgárne, obscénne alebo hanlivé, ako aj chránené názvy či ochranné známky bez príslušného oprávnenia.
h) Zakazuje sa uvádzať v obsahu alebo hlavičke Správy prémiové čísla (SMS, MMS, IVR) alebo iné telefónne čísla, ktoré by príjemcovi spôsobili dodatočné náklady (napr. infolinky).
i) Nie je dovolené propagovať ani odkazovať na služby alebo produkty určené, v súlade s platnými právnymi predpismi, výlučne pre dospelých, na erotický alebo pornografický obsah, ako aj alkohol, tabak, lieky, zdravotnícke služby, zbrane, kontrolované látky (omamné, psychotropné látky, jedy a prekurzory), hazardné hry alebo charitatívne webové stránky, služby či kampane, ako aj služby alebo produkty s nimi súvisiace.
j) Odosielanie Správ musí byť v súlade so všetkými ďalšími podmienkami pre reklamu, propagáciu a marketing stanovenými príslušnými platnými právnymi predpismi.
k) Zakazuje sa odosielať marketingové alebo propagačné Správy na MSISDN čísla patriace do sietí Operátorov iných než tých, ktorí pôsobia na slovenskom trhu.
l) Zakazuje sa odosielať správy, ktoré podnecujú alebo propagujú nenávisť či neznášanlivosť z akýchkoľvek dôvodov, násilie, obťažovanie alebo iné činnosti, ktoré sú protiprávne podľa platných právnych predpisov.
m) Zakázané sú správy alebo nadpisy, ktoré môžu príjemcov uviesť do omylu pre nepresnosť či nejednoznačnosť, alebo v nich vyvolať strach, úzkosť či pocit ohrozenia, alebo navodzovať dojem, že odosielateľom je iná známa osoba, ktorá nemá žiadnu súvislosť s menom / názvom Prijímateľa služby.
n) Odosielanie Správ, ktoré predstavuje Generovanie umelého prenosu alebo Smishing je zakázané.
o) Zakazuje sa posielať Správy, ktoré môžu byť podľa príslušných platných právnych predpisov klasifikované ako spam, vrátane Správ obsahujúcich obchodné informácie alebo priamy marketing bez udelenia predchádzajúceho súhlasu Koncového používateľa v súlade s platnými právnymi predpismi, alebo bez splnenia všetkých ďalších podmienok pre priamy marketing v zmysle príslušných platných právnych predpisov.
p) Je zakázané posielať Správy, ktorých obsah či hlavička, porušujú tieto Podmienky, príslušné platné právne predpisy, dobré mravy alebo práva tretích osôb vrátane práv duševného vlastníctva či osobnostných práv.
Zúčtovanie
(a) pred zadaním objednávky na odoslanie (bez určenia plánovaného počtu správ), alebo
(b) po zadaní objednávky (pre konkrétny počet správ).
Odoslanie sa vykoná len vtedy, ak je na Konte k dispozícii dostatočný počet Bodov alebo po úspešnom dobití.
Pri odosielaní Správ sa Body na Konte odpočítavajú podľa cien platných v deň vykonania konkrétneho odoslania. Aktuálne sadzby vyjadrené v počte Bodov potrebných na odoslanie konkrétneho počtu Správ v daný deň sú dostupné po prihlásení sa do Konta.
Každá Správa v rámci Odosielania správ automaticky znižuje počet Bodov na Konte Prijímateľa služby bez ohľadu na to, či bola doručená Koncovému používateľovi (stav správy "doručená", "nedoručená" alebo "nepotvrdená").
Povinnosti Prijímateľa služby
Prijímateľ služby sa zaväzuje:
a) dodržiavať tieto Podmienky a všetky relevantné platné právne predpisy, najmä zákony na ochranu Koncových používateľov, spotrebiteľov, hospodárskej súťaže, osobných údajov, poskytovania elektronických služieb a Predpisov proti zneužívaniu,
b) negenerovať umelý prenos a nedopúšťať sa Smishingu,
c) nepoužívať ako hlavičky názvy ani skratky, ako aj varianty týchto názvov a skratiek, ktoré sú vyhradené alebo používané verejnými subjektmi (ministerstvami, krajmi, mestami, a pod.) alebo ktoré môžu uviesť Koncového používateľa do omylu ohľadom pôvodu Správy od verejného subjektu,
e) nezasielať akékoľvek obsahy bez predchádzajúceho súhlasu Koncových užívateľov, vrátane obsahov, ktoré by mohli byť považované za "spam" podľa príslušných platných právnych predpisov, a zabezpečiť, aby v každom prípade odosielania Správ na účely šírenia obchodných informácií vrátane priameho marketingu, mal Prijímateľ služby príslušný súhlas Koncových užívateľov, a uviesť jasný spôsob odhlásenia sa bez poplatku,
f) zabezpečiť, aby obsah distribuovaný cez Službu neporušoval platné právne predpisy, dobré mravy ani práva Koncových používateľov alebo práva tretích osôb (vrátane práv duševného vlastníctva a osobnostných práv),
g) zabezpečiť, že Správy budú bez vírusov, trójskych koní, červov a iného škodlivého softvéru, vrátane odkazov umožňujúcich stiahnutie škodlivého softvéru.
Blokovanie alebo zatvorenie konta, pozastavenie poskytovania služieb
Digital Virgo môže zablokovať alebo zrušiť Konto Prijímateľa služby a pozastaviť služby v nasledovných prípadoch:
a) ak bolo zistené alebo existuje dôvodné podozrenie z porušenia alebo možného porušenia platných právnych predpisov, najmä Predpisov proti zneužívaniu, týchto Podmienok, alebo dobrých mravov zo strany Prijímateľa služby;
b) ak bolo zistené, alebo existuje dôvodné podozrenie, že Prijímateľ služby pri Registrácii uviedol nepravdivé údaje,
c) ak bolo zistené alebo existuje dôvodné podozrenie, že konanie alebo opomenutie Prijímateľa služby poškodzuje alebo môže poškodiť záujmy alebo dobrú povesť Digital Virgo,
d) ak Prijímateľ služby využíva alebo existuje podozrenie na použitie technických riešení, ktoré umožňujú obchádzať platobné pravidlá pre SMS správy odosielané prostredníctvom Služby,
e) na základe požiadavky oprávnených orgánov, Operátorov alebo Poskytovateľov;
f) ak bolo začaté súdne, trestné či správne konanie v súvislosti s konaním alebo opomenutím Prijímateľa služby v rámci Služby.
Prerušenia prevádzky služby
Digital Virgo je oprávnená dočasne prerušiť prístup k Službe v týchto prípadoch:
a) výpadky prenosu, chybný prenos, oneskorenia alebo prerušenia poskytovania služieb z príčin nezávislých od Digital Virgo (napr. vyššia moc, konanie alebo opomenutie Poskytovateľov či Operátorov a iných dôvodov brániacich riadnemu fungovaniu Služby),
b) technické poruchy alebo havárie,
c) technické prestávky (napr. na údržbu, aktualizáciu softvéru alebo modernizáciu Služby),
d) situácie mimoriadne ohrozujúce bezpečnosť alebo stabilitu Služby;
Ak je prerušenie možné predvídať, Digital Virgo o ňom informuje Prijímateľa služby.
Ukončenie používania služby
Prijímateľ služby môže kedykoľvek ukončiť používanie Služby, a tým ukončiť Zmluvu s okamžitou platnosťou, s výhradou podľa nasledujúcej vety tohto bodu. V prípade, že bola v deň ukončenia používania Služby zadaná objednávka na Odoslanie správy, ukončenie používania Služby nadobudne účinnosť na konci dňa, v ktorom bola vykonaná posledná objednávka na Odoslanie správy.
Oznámenie o ukončení Zmluvy musí byť zaslané prostredníctvom e-mailu s potvrdením o doručení (e-mail odoslaný z e-mailovej adresy Prijímateľa služby uvedenej v registračnom formulári) na adresu help@justsend.sk z e-mailovej adresy uvedenej pri Registrácii. Správa musí obsahovať identifikačné údaje Prijímateľa služby.
Prevencia a boj proti zneužívaniu
V súvislosti s plnením svojich povinností alebo uplatňovaním svojich práv podľa platných právnych predpisov, vrátane Predpisov proti zneužívaniu, sa spoločnosť Digital Virgo zaväzuje prijať vhodné a primerané opatrenia na predchádzanie a potláčanie zneužívania v elektronickej komunikácii a na boj proti nemu, najmä na zamedzenie Generovaniu umelého prenosu a Smishingu (podvodným SMS správam).
Prijímateľ služby berie na vedomie a akceptuje, že v prípade ak v deň vykonania alebo objednania Odoslania správ bude akákoľvek SMS správa z daného Odoslania správ obsahovať obsah, ktorý je alebo môže byť považovaný za Smishing, Digital Virgo môže byť v súlade s platnými právnymi predpismi, v závislosti od konkrétneho prípadu povinná alebo oprávnená zablokovať vykonanie takéhoto Odoslania správ.
Prijímateľ služby berie na vedomie a akceptuje, že Služba nemusí umožniť zadanie objednávky na Odoslanie správ, ak sa má v rámci Odoslania správ použiť názov alebo skratka, ktorá je vyhradená alebo používaná verejným subjektom, alebo ktorá môže uviesť Koncového používateľa do omylu, pokiaľ ide o pôvod správy od verejného subjektu.
Digital Virgo môže byť v súlade s platnými právnymi predpismi povinná zaznamenávať informácie týkajúce sa služieb, ktoré neboli vykonané v prípadoch uvedených v § 12 a § 13 vyššie, vrátane obsahu Správy, a tieto údaje uchovávať po dobu 12 mesiacov od dňa, kedy mala byť Odoslanie vykonané, alebo v prípade vzniku sporu v tejto veci, po dobu nevyhnutnú na jeho vyriešenie.
Prijímateľ služby berie na vedomie, že nezávisle od spoločnosti Digital Virgo budú Operátori alebo Poskytovatelia, v súvislosti s plnením svojich povinností alebo uplatňovaním svojich práv podľa platných právnych predpisov, vrátane Predpisov proti zneužívaniu taktiež zavádzať opodstatnené a primerané opatrenia na predchádzanie a potláčanie zneužívania v elektronickej komunikácii. V uvedených prípadoch, poplatok za každú Správu odoslanú prostredníctvom Služby zníži počet Bodov dostupných na Konte Prijímateľa služby.
Digital Virgo nenesie zodpovednosť za plnenie povinností a výkon práv podľa § 12, § 13 a § 15; výkon týchto povinností a práv nie je porušením Zmluvy.
Technické otázky
Prijímatelia služby môžu klásť otázky a nahlasovať technické problémy prostredníctvom kontaktného formulára dostupného po prihlásení do Konta alebo prostredníctvom e-mailu: support@justsend.sk.
Reklamácie
Spracovanie osobných údajov
Prijímateľ služby týmto vyhlasuje a zaručuje, že v súvislosti s osobnými údajmi zverenými na spracúvanie, uvedenými v ods. 4 nižšie:
a) splnil podmienky zákonnosti spracúvania osobných údajov stanovené v nariadení GDPR a príslušných vnútroštátnych právnych predpisoch o ochrane osobných údajov;
b) je prevádzkovateľom osobných údajov uvedených v bode 4 nižšie alebo subjektom, ktorý na základe príslušného súhlasu tieto osobné údaje spracúva v mene prevádzkovateľa.
Klauzula "compliance"
Zmluvné strany sa zaväzujú zakázať akékoľvek praktiky, v akejkoľvek forme, ktoré by mohli byť považované za trestný čin korupcie a/alebo ovplyvňovania verejných činiteľov v zmysle príslušných protikorupčných právnych predpisov v mieste plnenia tejto Zmluvy. Každá zo Zmluvných strán zaručuje, že ani ona samotná, ani žiadny z jej členov predstavenstva, riaditeľov alebo vedúcich pracovníkov nepodlieha žiadnym národným alebo medzinárodným obchodným sankciám ani embargám ("Sankcie"). V prípade, že sa ktorákoľvek zo strán dozvie, že plnenie akéhokoľvek záväzku vyplývajúceho z tejto Zmluvy je alebo by mohlo byť v rozpore s protikorupčnými predpismi alebo zakázané na základe Sankcií, táto strana bude oprávnená okamžite pozastaviť a/alebo ukončiť Zmluvu z dôvodu jej porušenia.
Záverečné ustanovenia
Digital Virgo má právo meniť tieto Podmienky v nasledujúcich prípadoch:
a) zmena vlastností alebo funkcií Služby alebo zavedenie nových či doplnkových vlastností alebo funkcií súvisiacich s rozvojom funkcionality Služby, technickým alebo technologickým pokrokom, alebo s cieľom zlepšiť fungovanie Služby, zabezpečiť bezpečné používanie Služby alebo zabrániť používaniu Služby spôsobom, ktorý je v rozpore s platnými právnymi predpismi, týmito Podmienkami alebo dobrými mravmi,
b) zmena platných právnych predpisov, ktorá má vplyv na Službu alebo obsah týchto Podmienok;
c) splnenie povinnosti vyplývajúcej z právoplatného rozhodnutia súdu alebo iného orgánu verejnej správy, ako aj rozhodnutia, výkladu alebo usmernenia príslušného orgánu verejnej správy.